Vanuit Almelo laten wij heel Twente (en ver daarbuiten), gegarandeerd feest vieren!

Maak van jullie bruiloft een onvergetelijk feest!

Maak van jullie bruiloft een onvergetelijk feest!

Winsie Party Rental heeft alles in huis om van jullie bruiloft een zorgeloos en onvergetelijk feest te maken. We nemen je alles – wat mogelijk is – uit handen zodat jullie kunnen genieten van de mooiste dag van jullie leven.

We nemen binnen 48 uur  contact om je wensen en aantal gasten te bespreken

Waarom Winsie er écht een feestje van maakt

Alles wordt geregeld

Van je bruiloft wil je genieten en om randzaken geen zorgen maken. Dus regelen we dat alles, zoals afgesproken, wordt aangekleed en afgebouwd.

Een uniek feestje verdient een unieke aankleding

We hebben een groot assortiment aan unieke feestattributen om jullie bruiloft aan te kleden. Niks is te gek om door Winsie de perfecte sfeer te creëren. Van klassiek tot een feestje op maat.

Jullie feest staat als een tent

Sinds 2022 zijn we gespecialiseerd in de verhuur van tenten. Particulier en professioneel. Dus voor een kleine of grote tent voor je feest kun je ook bij Winsie terecht.

Deze bruiloften zijn al onvergetelijk

Winsie Party Rental is dé plek in Twente (en ver daarbuiten) om jullie bruiloft te regelen. Sinds 2021 zijn we gespecialiseerd in de verhuur van feestatrributen en sinds 2022 ook in de verhuur van tenten. Zo kunnen we je bruiloft van top tot teen aankleden zoals jullie dat willen. Er gingen jullie tientallen gelukkige stellen voor, die ieder een onvergetelijke dag hadden. Mede door onze vakkundige feestverhuur.

We hebben alles voor...

Een geslaagd bruiloftsfeest! We voorzorgen de (ver)huur van diverse feestattributen om van jullie bruiloft een geslaagd feest te maken. Kun je wel wat hulp gebruiken? Dan helpen we ook graag mee met het organiseren van het feest zelf. Samen maken wij jullie feestje.

Wat kost zo'n feestje?

Geen enkel feestje is hetzelfde. Maar we weten wel hoe we een feestje kunnen bouwen; klein of groot. Daarom helpen we jullie graag een idee te geven wat een feestje bij Winsie Party Rental ongeveer inhoud en kost. Maakt de keuze maken toch een beetje makkelijker.

Gewoon een goed feestje

Basis
1000-2500
  • 50 gasten
  • Glaswerk & bestek
  • Meubiliar (tafels, stoelen)

Topfeestje

Extra
2000-3000
  • 100 gasten
  • Alles voor een goed feestje
  • Aankleding op maat

Legendarisch feestje

Premium
2000-5000
  • 150 gasten
  • Alles voor een topfeestje
  • Tent en aankleding

Hoe maken wij jullie
bruiloftsfeest onvergetelijk?

Laat ons weten wat nodig is om van jullie bruiloftsfeest een onvergetelijke dag te maken. Winsie organiseert en verzorgt de mooiste bruiloftsfeesten zodat jullie kunnen genieten van de mooiste dag uit jullie leven. Alles is mogelijk en niks onmogelijk, om jullie te ontzorgen.

Veelgestelde vragen

Winsie Party Rental B.V. is een verhuurbedrijf dat zich richt op de verhuur van evenementartikelen voor particulieren en bedrijven. Het unieke aan ons is dat wij de meeste artikelen in eigen beheer hebben, zoals tenten, meubilair en servies. Hierdoor hoeven wij geen meestal geen aanspraak te doen op andere leveranciers, hierdoor kunnen wij altijd een voordelig tarief aanbieden. Daarnaast werken wij veel samen met cateraars en decorateurs, zodat wij de klant bijna geheel kunnen ontzorgen.

Bij Winsie staat klantvriendelijkheid en flexibiliteit hoog in het vaandel. Pas wanneer jullie tevreden zijn, zijn wij ook tevreden. Elk gebeurtenis is uniek en vraagt daarom om een aanpak die daarbij hoort.

We zijn gespecialiseerd in de verhuur van feestattributen en tenten. Dus daarmee kunnen we jullie zeker op weg helpen. Daarnaast hebben we barren, servies, catering en licht & geluid om jullie feest aan te kleden.

Klopt. We kunnen een hoop voor je betekenen. Maar hapjes/buffetten, avondvullende programma’s (zoals DJ’s of bands) en weddingplanners doen we niet. Omdat we veel bruiloftsfeesten organiseren hebben we veel partners die dit willen en kunnen regelen. Daarmee brengen we jullie graag in contact. We denken graag met jullie mee.

Nadat jullie contact met ons hebben gezocht (de gemakkelijkste weg is via het formulier hierboven), maken we met jullie een afspraak.

Het intake-gesprek kan bij ons op locatie plaatsvinden, maar ook op een gewenste plek. Kies je ervoor om langs te komen, dan kunnen jullie inspiratie opdoen in onze opslag en decoratieafdeling. Komen we bij jullie langs, dan horen we graag jullie wensen en kijken wat we kunnen betekenen. Tijdens het gesprek maken we een globale offerte. Die offerte kan tot aan de bruiloft (door jullie) bijgesteld worden. Onze eventmanager houdt hierover contact met jullie. Indien gewenst kan hij/zij ook aanwezig zijn op jullie grote dag, om te helpen met diverse zaken.

Dan is de grote dag daar: We leveren op het gewenste moment de spullen, bouwen alles op en bouwen het ook weer af. Alles zoals afgesproken. Zodat jullie je gewoon kunnen genieten!

Bestelformulier